//You belong with me\\

The Special Person

Hello ! My name is Dayana Najwa, famous as Wawa or Najwa :) I'm 11 years young. I live in Kedah . I love purple . No harsh words here ! Be nice , ok. U'r not perfect :D

Story Me Linkies Stuff

Chat Room





Credits

Codes:
Themes by: Nisrina Khalilah
Editor: YOUR NAME
Icons:  

Girlpren or Bezpren ???
Assalamualaikum .

Lama aku x update belog. Lama tak, lama tak ? Lama kann, hehe. ByTheWay, hmpa nampak tak tajuk kat atas. Heee, harini aku gedikk sangat. Tau tak gedik apa ? Gedik nak date dgn belog ! haha. Besalah, lama tak update belog. Okeyh, straight to the point kpd tajuk nieh. Hmpa ada tak girlpren or bezpren. Maksud girlpren kat sini, kawan yang paling special. Bezpren pulak kawan besa-besa ja. Aku ada. Tau tak ada apa? Ada dua-dua. Dua-dua apa ? Haaa, maksud aku, aku ada girlpren, bezpren pun ada. Tu lah maksud dua-dua. Oke, mula-mula, aku nak ceqita pasal girlpren dulu. Girlpren aku ada 3 oqang. Depa nieh comey, baik n suka buat lawak.

Girlpren yg paling aku suka Alia or nama panjang Nur Alia. Tapi dia gelarkan nama dia, Mrs. Alia Yamy. Best ark nama tuh. Pandai dia qeka nama. Haha. Sifat yang ada kat dia, baik, comey, pandai, suka buat lawak n yg paling aku takut, dia nieh garang. Bukan setakat garang. Garang macam harimau ! Pergghh, dia ni memang garang gila-gila. So, hampa jgn dok main-main nan dia. Dia nieh kalau gaduh nan oqang, dia 'sound' sekali ja, oqang tak balas. Oqang dok diam ja. 1st time tengok dia maqah, memang takut laa. Haha. Nak tengok tak gambaq budak tomey-tomey nieh. Haa, dia bergambaq ngan aku. Besalah popular *peqasan.

*Kalau tak kenal, tengok nama.

Girlpren 2nd aku, Anis or nama panjang Anis Suriani. Dia nieh pemalu n lemah lembut. Kalau oqang tumbuk sikit ja, sikit ja kowt, dah sakit. Tapi aku kesian nan Anis, dia selalu kena buli nan aku n Alia. Haha. Kalau Alia tak dak, aku selalu rehat nan Anis. Besalah, Alia kan TPRS. Busy sikit. Kadang-kadang waktu rehat mesti Alia kena p bilik kaunseling. So, aku dok la nan Anis kalau Alia tak dak. Okeyh, back to Anis. Dia ni pun lawak. Bez kalau kawan nan dia nieh. Btw, aku tak dak gambaq dia yang tomey-tomey nieh. Sorry. Okeyh, ceqita pasal Nadhirah pulak or nama panjang, Siti Nur Nadhirah. Sedap kan, nama tuh. Macam Siti NurHaliza pulak. Straight to the point, Nadhirah nieh baik n pandai. Dia memang pandai gila. Banyak kali dah dia dapat no.1 n 5A. haha. Dia pun ada suara yg merdu tau. Huhu, tapy aku pun tak dak gambaq dia nieh. 

Setakat ni ja kowt yg aku mampu tulis. Kalau pasal bezpren, mesti la hampa tau sebab bezpren kan kawan besa ja. So, Bezpren aku semua oqang yang baik ja la. Sapa qasa dia baik, dia la bezpren aku, huhu. Assalamualaikum & goodbye.



| Newer Post