//You belong with me\\

The Special Person

Hello ! My name is Dayana Najwa, famous as Wawa or Najwa :) I'm 11 years young. I live in Kedah . I love purple . No harsh words here ! Be nice , ok. U'r not perfect :D

Story Me Linkies Stuff

Chat Room





Credits

Codes:
Themes by: Nisrina Khalilah
Editor: YOUR NAME
Icons:  

Jalan-Jalan & Tutti Frutti
Assalamualaikum & hai.

Yeay, yeay, yeay, yeay, yeay, yeay, yeay. Aduss, berapa 'yeay' yang ada ? Kira-kira, ada 7. Lek lu, tak sampai 10 pun. Haha. Tutti Frutti, Tutti Frutti, Tutti Frutti, Tutti Frutti, Tutti Frutti, Tutti Frutti. Haihh, dah lama aku nak Tutti Frutti. Akhirnya dapat juga. Terima kasih mama. Haha. Aku ingatkan ada kat Kuala Lumpur ja, Tutti Frutti. Rupa-rupanya kat mana-mana pun ada. Tapi disebabkan aku duduk dekat Changlun, aku p dekat Jitra je la. Kat Jitra, depa baru buat Tutti Frutti. Dekat ja dengan Aneka (Jitra Mall). Sambil makan Tutti Frutti, boleh la p jalan-jalan dekat Aneka. Bukan jalan-jalan ja, beli barang la sama. Tapi kenala berjimat sikit. Haha. Aku cakap ja besar. Padahal, aku pun suka dok boros. Aku berjangkit ngan kakak n mama aku la ni. Hahaha. Adik aku kurengg. Huhu. Sebenarnya aku p Tutti Frutti ni lama dah. Cuma, baru buat tajuk tu hari ni. Aku p dengan sepupu aku. Tapi mak aku belanja. Aku share dengan kakak aku. Aku bubuh sikit ja. Dah mama aku suruh bubuh sikit. Tutti Frutti kan mahal. Tapi bukan la sikit sangat. Aku bubuh perisa raspberry and vanilla. Pastu bubuh strawberry n krim dia. Pastu timbang, RM12 lebih la. Sepupu aku, RM15 lebih. Haha. Dia bubuh banyak sikit. Pastu kami pun makan. Kami 4 orang ja. Aku, kakak aku n dua orang sepupu aku. Sorang tu dah masuk universiti, sorang lagi darjah 6. Yang masuk universiti tu aku panggil dia Angah. Dia la yang bawa kereta. Lepas habis makan Tutti Frutti, kami pun p jalan-jalan dekat Aneka. Mula-mula parkir kereta. Parkir kereta tu jauh sikit la dari Aneka. Pastu, dalam perjalanan nak p masuk Aneka, tiba-tiba ada orang yang tidak waras. Faham-faham la. Tapi orang g*** tu style gila. Dia ada handphone. Dia buka lagu. Pastu dia pakai earphone. Gila style. Dengan tak pakai bajunya n seluar pendek. Takut jugak la. Tapi dia tak kacau orang. Nasib baik. Huhu. Pastu kami beli ice blender. Sharing-sharing la. Sharing is caring kan. Haha. Ok, sampai sini ja, ok. Jumpa lagi. Assalamualaikum & goodbye.


Older Post | Newer Post